03 October 2011

Tahun 4 sudah....

Assalamualaikum w.b.t,

Dah lama giler la aku tak post kat sini, sebab aku merajuk dengan entri pasal bidadari tu. Haha...bebal punya alasan. Anyway, aku memang minat gile la nak menulis ni, kalau orang tak baca pun aku peduli apa. Yang penting bila aku baca nanti, aku sendiri yang tergelakkan diri aku yang dulu punya. Best apa? Tak best? Biarlah!!

Sekarang ni aku dah tahun 4, kira senior gila-gila la untuk undergraduate ni. Tapi bila dah tahun 4, bagi kursus aku ni kan, ini la zamannya kita rasa kepala macam hentak kat dinding je. BANYAK GILA KERJA!! Dulu sebelum-sebelum bila dengar senior tahun 4 kata susah tahun 4, banyak kerja...aku dalam hati cakap, eleh! Ko yang tangguh kerja, memang la kerja jadi bertimbun. Bila aku sendiri rasa, haaa....padan muka aku.

Ok, mula dari semester ini aku berjanji nak belajar sungguh-sungguh. Hehe...kurangkan main game, kurangkan movie, kurangkan tengok series, kurangkan makan, kurangkan window shopping, kurangkan duduk melengu depan internet, kurangkan beli dan baca komik, kurangkan tidur, kurangkan buat kerja tak guna macam tukar susunan meja dan katil dalam bilik (love it!) dan kurangkan sifat pemalas dan bertangguh kerja aku nih. Haha! Banyak gila kene berubah...tahun 4 baru nak berubah.

Oklah, gua nak study pulak. Kerja design dan Final Year Project dah memecahkan otak gua. Looks macho rite? FYP merupakan alasan baru untuk pelajar tahun akhir untuk skip meeting dan lain-lain. Nice! Haha...oklah, gua chow dulu.

No comments: