12 February 2011

Poster Program Ziarah Kubur 2011

 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Ni merupakan poster aku untuk program ziarah kubur yang dijalankan oleh exco Kebajikan PMIUSMKKJ. Aku buat poster ni dalam 3 hari kot baru siap. Memang first time tu aku langsung tak ada idea tapi bila jalan-jalan kat Google Image, aku terjumpa satu poster program yang menarik dari Australia. Jadi aku pun amik la jadikan modal. Tak tau la kalau tuan empunya poster sebenar tu dia jumpe poster aku terus ke dia saman aku sebab ciplak dia punye..huhu..

Ni poster aku untuk program ziarah kubur. Gambar kat kubur tu pun recycle tahun lepas punya          

Aku amik idea buat poster ni dari gambar ni, macam best je terus aku sapu..haha! Lawa tak poster aku lepas aku tukar color jadi warna hijau? Aku pakai Adobe Photoshop CS5 aje..

Ni la poster reference aku.

No comments: