19 February 2011

Hari Khamis adalah Hari Chemical Lab

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Hari khamis adalah hari Chemical Lab. Sebab ape? Sebab memang la kitorang ada Chemical Laboratory II semester ni. Lab mula 9.00 pagi dan habis tak tau bila sebab depend on berapa lamanya eksperimen itu. Aku dah 6 eksperimen dah aku jalankan, semua abis kul 3 ke kul 4. Lama bro, dah la lama kene tunggu je. Eksperimen macam-macam la, memang best belajar benda baru tapi sejam je kita excited. Huhu...ni aku bagi gambar-gambar untuk tatapan, sebab dari sekeping gambar tu lagi banyak benda boleh diceritakan. Ok?
Hari pertama memang semua masih semangat lagi

Sempat lagi tu nak berposing masa aku tangkap gambar kan? Huhu..equipment tu sape yang jaga?

Ni packed-bed column..senang je eksperimen ni, cuma lama jer

Macho bro!


Mengorat atau buat kerja?

Bukan gambar tangga yang aku nak tunjuk, tapi...haha

Lepak-lepak di tangga kuning

Message sape da?

Duduk kat blower sambil tungge geng lain ambik bacaan eksperimen

Buat terus lab report..huhu..rajinnye
Aku..hahaha!
Begitulah keadaan kami masa dalam lab, macam-macam dibuatnya. Sembang la, nyanyi la, buat kerja lain la, minum la, lepak-lepak la, mesyuarat la dan semua-semua la kan. Hehe..

No comments: