07 August 2010

CONVEX : Konvokesyen

Salam kepada semua yang still nak baca penulisan aku yang ntah pape ni. Tapi kalau aku, aku baca jugak..haha! Anyway, kali ni aku nak menceritakan kepada korang semua berkenaan journey kami ke USM Kampus Induk Pulau Pinang untuk menyaksikan kemeriahan sambutan Minggu Konvokesyen USM tahun 2010. Tapi aku malas la nak tulis panjang-panjang, aku letak gambar jelah eh. Kalau aku cerita pun yang baca ni semua dah tau. So, kita just letak gambar dan semua orang boleh tengok. Cantikkk!
Ni gambar expo jualan kat sini, meriah la..macam pasar malam je rasanya
Time ni tengah tunggu brother2 yang nak graduate tu keluar dari DTSP
Kitorang nak main yang kat belakang tu, tapi mahal la..huhu..rm5 seorang
So, kami pun pegi la terapi ikan makan kaki, aku pun try jugak..best..haha!
Aku tak nak tunjuk gambar kaki aku yang slim abis macam Sunny SNSD..sori ok!
Kemeriahan mereka yang dah graduate baru keluar dari DTSP..pergh..ramai giler.
Mak ayah mereka ni mesti bangga dengan anak-anak mereka kan..sejuk mata memandang..
Ni brother2 dan kakak2 school aku yang dah graduate..memang semuanya ceria!
Bergambar kenang-kenangan dengan kawan-kawan dan lecturer
Lecturer pun memang berbangga la dengan pencapaian anak-anak murid kan
Tahniah dari lecturer-lecturer yang banyak membantu
Geng jugak la kami dengan Fikri ni
Still terasa kemeriahan mereka menyambut majlis konvokesyen mereka

Good luck guys, kami pulak akan menyusul insyaAllah
Tulah sedikit sebanyak gambar yang aku tangkap masa ke CONVEX..aku malas nak cerita sebab semuanya dah terkarang kat gambar-gambar tu. Cerita-cerita yang tak best sepanjang perjalanan tu aku nak lupakan, sebab aku tengah bersemangat untuk 4 hari nak study..haha!

Jom study! Wallahua'lam.

No comments: